Üdvözöljük megújult weboldalunkon!

GINOP 3.2.2.-8.2.4-16 pályázat


A honlap a GINOP 3.2.2.-8.2.4-16-os pályázati forrásból valósult meg.


Projekt címe: GINOP-3.2.2-8-2-4-16 - Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása a Volvarber Kft.-nél

Projekt azonosítója: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02272

Kedvezményezett neve: VOLVARBER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

A projekt tartalmának rövid bemutatása:  bevezetésre kerülő modulok: Vállalati CRM, értékesítési rendszer Az Értékesítés modul az értékesítés teljes folyamatát segíti az ajánlatkérés rögzítésétől a számlázásig. Az értékesítés menete áttekinthetővé válik: láthatjuk, hogy az egyes értékesítések milyen állapotban vannak, mikor mi a teendő, kit kell újra keresni, és nem utolsó sorban, hogy az értékesítés mikor hoz pénzt a cégünknek. A CRM rendszer célja, hogy növelje az értékesítés hatékonyságát és az ügyfél elégedettségét a partnerkapcsolatok naprakész nyilvántartásának segítségével. Vállalati kontrolling, döntéstámogató rendszer A rendszer segítségével kalkulálható egy adott időszakra tervezett teljesítés, mely összehasonlítható a tényleges/megvalósult adatokkal. A tervezéshez az adatokat szintén integráltan a rendszerből lehet kinyerni. Beszerzési (logisztika), raktárkezelő rendszer A beszerzés folyamata az igények rögzítésével kezdődik, amely során pontosan definiálhatjuk, hogy mire van szükségünk. Ehhez rögzítenünk kell a beszerzendő termék megnevezését és az igénylés okát, hogy a folyamat későbbi szakaszában a megrendelést engedélyező személy pontos képet kaphasson mindenről. Pénzügyi, számlázó rendszer A Dream4Sys pénzügyi modullal egyszerűbbé teheti életét és professzionálisabbá vállalkozását. Néhány gombnyomással megtekintheti bizonylatait, számláit vagy tárgyi eszközeit. A programban található személyre szabott statisztikai kimutatásokkal megalapozott, biztos üzleti döntéseket hozhat. Ezzel a szoftverrel a számlázás gyors, az adóbevallás elkészítése egyszerűbbé válik. A szoftver tartalmazza a korlátlan számú számla kiállítását korlátlan ideig és a számlázó funkció mellett a készletnyilvántartó, analitikai modult is, mely limit nélküli partner és termék kezelésére alkalmas. Elektronikus iratkezelési rendszer A Dream4Sys iratkezelési rendszer segítségével egységbe rendezheti a partnereivel, ügyfeleivel történő kommunikációit, könnyedén áttekinthetővé tehet minden projektet, ügyet, amely az Ön cégénél zajlik. A szoftver könnyen integrálható további modulokhoz, növelve ezzel a vállalkozása hatékonyságát. A rendszert bárhonnan biztonságos kapcsolattal elérheti az interneten keresztül, ehhez nem kell az irodában lennie. Tudásmenedzsment A rendszer hasznossága abban áll, hogy a felhasználók által fontosnak, lényegesnek ítélt digitális tartalmaknak kíván hatékony munkakörnyezetet teremteni, ahol az egyes tartalmakat (szöveg, kép stb.) katalogizáltan, szűrés alapján visszakereshető formában.

A projekt tervezett befejezési időpontja: 2022.03.31

Vissza nem téritendő  támogatás összege: 18 969 821 Ft

Visszatéritendő hitel  összege: 18 974 564 Ft

Projekt összköltség: 47 424 553 Ft

Megvalósítási helyszín: 6000 Kecskemét, Rezgő utca 2.